tiistai 19. maaliskuuta 2019

Sankarikissoja

En nyt ehkä tunnusta, että tässä muka olisin liikuttuneessa olotilassa. Nimittäin:

Kissaliitto on nimennyt vuoden 2018 sankarikissat, arvonimen sai 4 kissaa.

No perhana, tunnustan. Noppa silmässä luen näiden uskomattomien kissojen tekoja ja varsinkin tuo Tiu-kissa aiheuttaa holtitonta. Nuhaa. Siis.




Onneksi mulla on nämä mun omat sankarikissat ! Ne ei tosin muuta vaistoa kuin jatkuvan nälkänsä ja omat tarpeensa, mutta ei se mitään. Ne on kissoja. Mun kissoja.

Ja kissat is the best ! 




7 kommenttia:

  1. Kovasti tykkäsin myös siitä uutisesta. Ja olen varma, että sankarikissoja on enemmänkin, kaikki ei vaan pääse (joudu) lehteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään tästä varsinkin siksi, että kissoihin tutustumattomat ihmiset saattaisi törmätä näihin uutisiin ja siten päsevät avartamaan mielensä <3

      Ja mäkin uskon, että näitä sankarikissoja on reilusti enemmän.

      Poista
  2. ”Ne on sankareita kaikki, kun oikein silmin katsotaan / ne on sankareita elämän, ihan jokainen”

    (Sori, oli kammottavan korvamadon uhallakin pakko. Mutku ne on! Kissat ❤️)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Onneksi mulla on tossa radio soittelemassa musaa niin J. Karjalainen matoilee mun korvissa vaan tuokojen aikana :D

      Poista
  3. Nuo sankarikissojen teot on kyllä niin liikuttavaa luettavaa (mistä syystä tänä vuonna säästin itseä enkä lukenut). ♥

    Ps. Aiheeseen liittymättömästi kun unohdin sanoa tämän toisen julkaisun kommentissa, että pystytkö laittaan Zooplussan (ja muiden, jos on) linkit tekstinä näkyviin tuohon sivupalkkiin, kuten ennen on ollut? :) Tällä hetkellä siun sivujen kautta ei pääse shoppailemaan, jos on adblock päällä.

    VastaaPoista

Sana on vapaa, kiitämme kommentista :)