keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Varjoteatteri

Tässä päivänä yhtenä saimme maailmankuulun teatteriryhmän Tri-O-Lá:n  yksityisnäytöksen teoksesta Sota ja Rauha ( ei sitä Tolstoita vaan aitoa Tri-O-Lán omaa tuotantoa). Teos on improvisaatio _varjoteatteria. Näyttelijöille teos on kovin haasteellinen  puuttuvien repliikkien vuoksi ja näyttelijät joutuvat laittamaan itsensä peliin ihan uudella tasolla.


Kuvat puhukoon näytelmän kulusta (ne ovat kronologisessa järjestyksessä, toim.huom.). Taiteilijat onnistuivat suorituksessaan loistavasti näyttelemällä kovin pienin nyanssein esim. korvien avulla. Yleisö oli täysin hullaantunutta ja lopun ryhmäkohtaus rauhasta, joka saapui lokin muodossa kaukaiselta taivaalta näyttelijöiden katsellessa sitä odottavin kehonkielin oli todellakin näytelmän huipentuma ja sanoma oli siinä selvä:vain  rauhan keskeltä voimme olla kaikki yhdessä ystävinä käkättämässä lokille.

Bravo-huudot raikuivat ja onneksi meille jäi pieni lupaus roikkumaan ilmaan että  teatteriryhmä Tri-O-Lá vielä lähitulevisuudessa tulee antamaan uuden  näytöksen samaisesta teoksesta.

Tuskin jaksamme odottaa!



Galaxy

Eilen vietettiin Börjen kanssa laatuaikaa katselemalla Jacksonin Galaxyn My Cat From Hell- ohjelmaa. 



Jessus, onneksi me asutaan Tätilässä niin meillä on kaikki tosi hyvin (paitsi liian vähän raksui, ulos pakotetaan meneen, liian vähän rapsui...ihan vaan mainitakseni pari juttuu ...)


sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Poikapändi turneella

Tätä on koitettu aikaisemminkin. Ja kerran ennen tätäkin kertaa. Vaan me emme lannistu  ja ei kahta ilman kolmatta.

Meikä hei pitää tätä puuta pystyssä ja heitän laaserit päälle niin kukaan ei uskalla tulla häiritseen, jooko?

No mut meikä sit vaikka vähän makoilisi ja katselis maisemii, jooko?


Miten toi HURTTA ja TÄYSIN TUNTEMATON IHMINEN pääsi tonne 50 metrin päähän, voihan pershele! meikä on vähän paniiiiicissa kohta...
Mihinköhän toi vanha muija kantaa mut seuraavaksi istumaan?
Matkassa mukana tänään siis meidän poikapändin jäsenet. Börje oli 1000 % rohkeampi kuin koskaan aikaisemmin, mutta selkeästi ulkoilu ei ole sen juttu ja nyt me haudataan nyt tämä unelma.

Herra Nilsson. Ei juurikaan pelännyt muttei myöskään jaksanut innostua koko jutusta. Kiinnostavinta reissussa oli Börjen flexin naru. Luonnollisesti. Kuka niitä ötöjä ja lintuja nyt ulkona viitsisi metsästää. Ja niin että tiedätte, kynsien terotukseen on ihan omat laudat ja tuolit - kukaan trendikäs  kissa enää mitään puita käytä siihen, se on noloo. ( Börje kyllä rapsutti , mutta vaan ihan yhden kerran vaan ).

Miten niin  - punainen-  kirsu?  Itelläs on!
Odotettavissa on toki ulko-oven edestä kuuluvaa käskytystä jossain vaiheessa kun Matzo muistaa kokemuksen  ihan toisin ja pitäisi päästä ulos taas olemaan tosimieskissa ja pelottaa kaikki kylän koirat pois maasta.


lauantai 1. kesäkuuta 2013

Se on Poika!

Meille saapui aamulla klo 7.15  yllätysvieras. Nuori aikuinen nimittäin oli hovimeikkaajana parille YO-juhliaan juhliville kavereille joista toinen saapui paikalle Poksun kanssa.

Se on POIKA!!!
SM-pokaali saapui nimittäin elelemään meille joksikin aikaa kunnes se lähtee taas jonkun toisen urheilijan kotiin somistamaan paikkoja.

Tutkimusryhmä Käkättäjät työn tohussa
Miss Ellie, päätutkija tarkistaa  myös poksun sisätilat ja toteaa ne hyväksytyksi.
Kissakansalaiset pistivät kaikkensa peliin  pokaalin tutkimuksissa paitsi Böö, joka ehkä vähän ihmettelee muuten vaan.